نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 21:50

اعطای ۲۹۲ میلیارد تومان وام ازدواج در آذربایجان شرقی

تبریز-مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان شرقی از اعطای ۲۹۲ میلیارد تومان وام ازدواج توسط این بانک به تعداد دو هزار و ۱۹۲ مورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان صمدی ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان شرقی ۶۰۰ هزار نفر مشتری دارد که ۶۰ هزار فقره افتتاح حساب در سال جاری داشته ایم.

وی، منابع این بانک را ۷۵ هزار میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: میزان مصارف نیز ۵۸ هزار میلیارد ریال است که نسبت مصارف به منابع را می‌توان ۷۷ درصد عنوان داشت.

صمدی با اشاره به تسهیلات قرض الحسنه ازدواج این بانک در استان گفت: دو هزار و ۱۹۲ نفر از ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج این بانک بهره برده اند و خوشبختانه هیچ وام ازدواج در صف انتظار نداشته ایم.

وی با اشاره به تسهیلات پرداختی به دو نهاد حمایتی نیز گفت: ۵۸۰ فقره اعطای تسهیلات به نهاد بهزیستی و ۳۶۲ فقره به کمیته امداد داشته ایم.

صمدی با اشاره به پرداخت تسهیلات به صورت آنلاین نیز گفت: ۳۰ درصد تسهیلات ارائه شده ما به صورت آنلاین بوده است و در مجموع سیاست بانک بر این اصل بناگذاری شده که مشتری برای دریافت وام به شعبه مراجعه نکند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان شرقی، ارائه ۹.۶ درصد وام‌ها را بدون ضامن عنوان کرده و گفت: به احتمال زیاد، این بانک در آینده نزدیک نرخ کارمزد خود را به دو تا سه درصد کاهش خواهد داد.

وی همچنین بر ارائه خدمات متنوع آنلاین به مشتریان این بانک خبر داده و خواستار استفاده تمامی مشتریان از این خدمات به منظور کاهش مراجعات حضوری شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479362

مهمترین اخبار ایران و جهان: