نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 10:28

ادامه فعالیت مدیرعامل پرسپولیس بدون استعفا و برکناری

حمایت اکثر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کار را برای ادامه حضور رضا درویش راحت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی مورد نظر یحیی گل محمدی به دلیل محدودیت‌های ارزی ناموفق ماند و بدین ترتیب انتقاد از عملکرد رضا درویش بار دیگر اوج گرفت.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حالا با توجه به مصدومیت علیرضا بیرانوند با مشکل گلر دوم در حساس‌ترین بازی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان روبرو شده تا روزهای سختی را پشت سر بگذارد. کسی که قبل از لیگ بیست و سوم از هیأت مدیره باشگاه خارج شد تا تنها به عنوان مدیرعامل فعالیت خود را ادامه دهد.

درویش با وجود اینکه مخالفانی را در هیأت مدیره پیدا کرده است همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. او که با شایعه استعفای خود نیز روبرو شده است تصمیمی برای این امر ندارد و با وجود عدم نمره قبولی در نقل و انتقالات تابستانی امور جاری را دنبال می کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای جذب منابع مالی نیز با مشکلاتی روبرو شده است و به همین دلیل خواستار دریافت تمام منابع مالی حاصل از فروش ارز اولیه سهام باشگاه شده اما هنوز با آن موافقت نشده است. از سوی دیگر وام‌های دریافتی فصل گذشته پرسپولیس همچنان تسویه نشده است و بدین ترتیب این باشگاه نتوانسته منابع جدید بانکی نیز دریافت کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492462

مهمترین اخبار ایران و جهان: