نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 15:05

انجام ۹ سورتی پرواز اورژانس هوایی کرمانشاه برای امدادرسانی زوار

کرمانشاه- فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه از انجام ۹ سورتی پرواز اورژانس هوایی پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برای امدادرسانی به زوار اربعین خبر داد.

سرهنگ خلبان رحیم عینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بالگردهای اورژانس هوایی این پایگاه طی هفته گذشته با انجام ۹ سورتی پرواز مصدومین سوانح اربعین و بیماران نیازمند مراقبت را در اسرع وقت به نزدیک‌ترین بیمارستان‌ها منتقل کردند.

وی با اشاره به موارد عملیات امداد رسانی، افزود: از تعداد سورتی‌های انجام شده ۶ مورد مربوط به مصدومین سوانح و حوادث اربعین بود که این مصدومین از شهرستان قصرشیرین به کرمانشاه منتقل شدند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه ادامه داد: همچنین ۲ مورد تصادفی از شهرستان نهاوند و نیز یک مادر باردار از شهرستان فامنین به بیمارستان‌های همدان توسط بالگردهای اورژانس هوایی این پایگاه منتقل شدند.

عینی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارند و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کنند.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492962

مهمترین اخبار ایران و جهان: