نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 20:21

پایداری آب مشگین‌شهر تا ظهر فردا

مشگین‌شهر- سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: تلاش بر این است تا ظهر فردا پایداری منابع آب در مشگین‌شهر را شاهد باشیم تا دغدغه مردم این شهرستان رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از عملیات مرمت و اصلاح شبکه آب مشگین‌شهر اظهار کرد: به دنبال تخریب ۷۰ درصد مسیر انتقال آب از خیاوچایی به تصفیه‌خانه، قطعی آب را در ۷۰ درصد محدوده مشگین‌شهر شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: در همان اولین روز اصلاح و مرمت خط انتقال، سعی شد تا یک پنجم اهالی مشگین‌شهر از آب با کیفیت بهره‌مند شده و چهار پنجم قطعی آب را در مشگین‌شهر شاهد بودیم.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: دیروز با اجرای خط انتقال موقت دو پنجم اهالی و امروز نیز چهار پنجم اهالی مشگین‌شهر از آب پایدار بهره مند شده و یک پنجم باقی‌مانده نیز تا ظهر فردا به تمام رسیده و پایداری نسبی آب را در مشگین‌شهر شاهد خواهیم بود.

محمدی افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان و متخصصان آبفا و شرکت آب منطقه‌ای سعی بر پایداری منابع آب در مشگین‌شهر است تا در بلند مدت نیز انتقال آب از سد احمدبیگلو به مشگین‌شهر اتفاق افتاده و زمینه پایداری منابع آب مشگین‌شهر را در بلند مدت شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به دنبال قطعی آب در بسیاری از محلات مشگین به همت آبفای استان و همراهی خوب شهرهای همجوار ۳۰ تانکر آبرسانی سیار تأمین شد تا تأمین آب مناطق مختلف شهری را به صورت بلوک‌بندی شاهد باشیم.

محمدی اضافه کرد: در کنار این امر، فعالیت خوبی را با همراهی بسیج سازندگی و نیروهای هلال احمر در تأمین و توزیع آب معدنی بسته‌بندی شاهد بودیم که این حرکت نیز بخشی از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را برطرف کرد.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر بیان کرد: سعی ما بر این است تا در کوتاه‌ترین زمان مشکلات به وجود آمده را رفع کنیم ولی قطعاً برای بلند مدت برنامه‌ریزی‌های خوبی در اولویت است تا بتوان به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465118

مهمترین اخبار ایران و جهان: