نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 16:36

خیرین کازرونی برای نصب دستگاه ام آر آی به میدان بیایند

امام جمعه کازرون در خصوص استقرار دستگاه ام آر آی در بیمارستان ولیعصر عج‌الله شهرستان کازرون و هزینه ۴ میلیارد تومانی جهت نصب و خدمات به مردم شهرستان از خیرین درخواست نمود در این کار خداپسندانه که هزینه مکان برای آماده شدن نصب دستگاه می باشد، مشارکت نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه کازرون در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: با حضور با شکوه مردم در اربعین حسینی ، حماسی حسینی رقم  خورد، یاد سیدالشهدا فرهنگ ایثار و شهادت در مراسم پیاده روی اربعین تداعی گر می باشد.

صباحی افزود: اربعین بزرگترین رسانه خبری جهان در بین همه خبرها می باشد، اربعین از مرزها و شهر ها گذشت و تبدیل به مهمترین خبر جهان شده است، اربعین دو تاثیر گزاری عمیق دارد که ارتباط مردم ایران و عراق و پشتیبانی معنوی از جبهه اسلام در برابر کفر و نفاق است، این پیاده‌روی سال به سال گسترده تر خواهد شد و نشان قدرت اسلام  را به جهان به عرصه ظهور خواهد گذاشت. 

 وی به روزهای پایانی ماه صفر پرداخت و بیان داشت: روزهای پایانی ماه صفر مهمان دست کرم آقا علی بن موسی الرضا (ع) هستیم و اجر و مزد دو ماه را در روز آخر ماه صفر به همه دوستداران اهل بیت نصیب خواهد کرد.

امام جمعه کازرون در انتها در خصوص استقرار دستگاه ام آر آی در بیمارستان ولیعصر عج شهرستان کازرون و هزینه ۴میلیارد تومانی جهت نصب و خدمات به مردم شهرستان  از خیرین درخواست نمود در این کار خداپسندانه که هزینه مکان برای آماده شدن نصب دستگاه می باشد مشارکت نمایند.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1490162

مهمترین اخبار ایران و جهان: