نیوز سیتی!
16 مهر 1402 - 11:41

نماینده مجلس: پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی بار دیگر بر همگان آشکار شد

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: حمله نیروهای مقاومت و کنترل تعدادی از شهرک‌های سرزمین‌های اشغالی توسط آنها در یک مدت زمان کوتاه پوشالی بودن قدرت ارتش رژیم صهیونیستی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر همگان نمایان ساخت.

مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملیات کوبنده طوفان الاقصی گفت: ما بعد از این عملیات شاهد مسابقه صهیونیست‌ها برای فرار از سرزمین‌های اشغالی بودیم که همین مسئله خود اثبات کننده این موضوع است که آنها خود غاصب سرزمین فلسطین بوده و هستند و هیچ مالکیتی بر آن ندارند.

وی افزود: اگر ملتی مالک سرزمینی باشند، به هنگام حمله از کشور و سرزمین خود دفاع می‌کنند نه اینکه پا به فرار بگذارند و فرار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر قرار ترجیح دهند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: حمله نیروهای مقاومت و کنترل تعدادی از شهرک‌های سرزمین‌های اشغالی توسط آنها در یک مدت زمان کوتاه پوشالی بودن قدرت ارتش رژیم صهیونیستی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر همگان نمایان ساخت.

یوسفی خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت که برای تامین سلاح و حتی بعضا فشنگ مورد نیاز خود با محدودیت‌ها و تحریم‌های جدی مواجه هستند، ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که به لحاظ تجهیز جزو چند ارتش برتر جهان است، به زانو درآورده‌اند.

وی افزود: این تحمیل شکست به ارتش رژیم صهیونیستی هشدار به کسانی است که به دنبال عادی سازی با این رژیم هستند و یا اینکه آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یک قدرت می‌دانند. کسانی که در صدد برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی هستند بدانند که این کار هزینه‌های سنگینی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برایشان به دنبال خواهد داشت و باید از این کار پرهیز کنند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس
شناسه خبر: 1531518

مهمترین اخبار ایران و جهان: