نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 18:54

معاون استاندار:با کسانی که با استوری‌های تحریک‌آمیز اقدام به تهییج مردم کردند برخورد می شود

دبیر شورای تامین امنیت استان خوزستان گفت: کسانی که با استوری های تحریک آمیز اقدام به تهییج مردم کرده‌اند بدانند، اراده دستگاه قضا و دستگاه های حافظ امنیت برای برخورد با آنها جزم و نفوذ ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت "محمد قنبری" اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم سه پیام مهم مخابره کرد که پیام اول به دشمنان و معاندین نظام بود. مردم غیور ایذه با حضورشان اعلام کردند که برای دفاع از این انقلاب حتی جان خود را تقدیم می کنند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: پیام دومی که از حضور مردم در این مراسم مخابره می شود، اقتدار و امنیت کشور است. کسانی که جوانان را اغفال می‌کنند و نظم و امنیت عمومی را نشانه رفته‌اند باید بدانند دوران ببزن و در رو ایذه به پایان رسیده است.

وی پیام سوم حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید قنبری را وحدت اقوام عنوان کرد و افزود: خوزستان مظهر وحدت اقوام است و در شهرستان ایذه شاهد وحدت ایل لر و بختیاری و بهمئی هستیم.

حیاتی با تاکید بیش از هر زمانی برای دفاع از انقلاب باید جانفشانی کرد گفت:  کسانی که با استوری های تحریک آمیز اقدام به تهییج مردم کرده‌اند بدانند، اراده دستگاه قضا و دستگاه های حافظ امنیت برای برخورد با آنها جزم و نفوذ ناپذیر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1283518

مهمترین اخبار ایران و جهان: