نیوز سیتی!
21 تیر 1402 - 07:51

مدال‌آوران بازی‌های آسیای پاداش در یافت می‌کنند

مدیر کل ورزش و جوانان با تاکید بر حمایت از ورزشکاران برای بازی‌های اسیایی گفت: ورزشکاران، مربیان و داوران علاوه بر حمایت‌هایی که هم اکنون می شوند پس از کسب مدال نیز پاداش دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، دومین جلسه تخصصی ستاد بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین و رؤسای هیات های ورزشی منتخب برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد، سیاستگذاری‌ها برای هیات‌های ورزشی تبیین و چالش‌ها و موانع پیش رو به منظور حضور قدرتمندانه و حمایت از ورزشکاران زنجانی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت حضور ورزشکاران استان در این رقابت ها اظهار داشت: این ورزشکاران، مربیان و داوران علاوه بر حمایت‌هایی که هم اکنون می‌شوند پس از کسب مدال نیز پاداش دریافت خواهند کرد. 

جواد بازرگان با بیان اینکه امسال برنامه کمیته ملی المپیک تنها اعزام ورزشکاران با شانس مدال آوری بالا به این رقابت‌ها ست و برخی رشته‌ها حذف شده‌اند، تصریح کرد: برخی رشته ها مثل سپک تاکرا نیز که استان زنجان در آن شانس حضور و مدال آوری دارد حذف شده‌اند و این موضوع آمار زنجان را کاهش می‌دهد اما استان تابع تصمیمات ملی است. 

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان از ورزشکاران در اردو برای حضور در این رقابت‌ها حمایت می‌کند، افزود: مبالغ حمایتی به حساب ورزشکاران در اردو واریز می‌شود و در بخش پاداش و جوایز نیز در حال رایزنی و پیگیری هستیم تا اقدامات بهتری صورت گیرد. 

مدیر کل ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت بازی های آسیایی و حضور ورزشکاران استان در این مسابقات اظهار داشت: باید کار فرهنگی و رسانه‌ای قوی برای معرفی این ورزشکاران به عنوان الگو و نمونه ورزشی در جامعه شکل گیرد تا به نهادینه سازی ورزش در استان و بویژه نونهالان منجر شود. 

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1350618

مهمترین اخبار ایران و جهان: