نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 00:46

سیاست‌گذاری حوزه عفاف و حجاب برعهده نماینده ولی فقیه در البرز است

کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: ریل‌گذاری فرهنگی و سیاست‌گذاری حوزه عفاف و حجاب البرز برعهده نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی است.

سعید جابری‌انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بی‌حجابی و بدحجابی یکی از معضلاتی است که با تمرکز چندین ساله معاندان بر جنگ نرم و با تبلیغات گسترده در فضای مجازی در این روزها نمود بیشتری نسبت به گذشته در جامعه دارد.

وی بیان کرد: حل این مشکل نیازمند سیاست‌گذاری علمی، دقیق و منطقی است که بتواند تمامی جوانب امر را سنجیده و به درستی پاسخگوی تمام ابعاد این معضل باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: به طور حتم اگر طرحی در حوزه عفاف و حجاب بدون داشتن مشخصه‌های اصلی و طی کردن یک روند اصولی به تصویب برسد علاوه اینکه تأثیر مثبتی نخواهد گذاشت به مشکلات قبلی می‌افزاید.

وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که سیاستگذاری در عرصه حجاب و عفاف یکی از وظایف ذاتی شورای فرهنگ عمومی است و بدون تصمیم این شورا نمی‌توان اقدامی جامع در این زمینه صورت داد.

جابری‌انصاری گفت: مهم‌تر اینکه ریل‌گذاری فرهنگی استان البرز برعهده آیت‌الله حسینی‌همدانی، نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی استان است.

وی ادامه داد: بر این اساس هرگونه طرح در زمینه عفاف و حجاب باید با نظر مستقیم نماینده ولی فقیه در استان اجرایی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار کرد: این امر خواست مردم انقلابی و شهیدپرور استان است تا با تبعیت از نماینده ولی فقیه در البرز اقدامات اصولی در زمینه عفاف و حجاب صورت گیرد و از هرگونه اقدامات نمایشی، هیجانی و سیاسی پرهیز شود.

وی متذکر شد: وحدت و انسجام همه‌جانبه در تبعیت از آیت‌الله حسینی‌همدانی به عنوان نماینده ولی فقیه در البرز به طور حتم تأثیر بسیار زیادی در کاهش معضلات فرهنگی و اجتماعی استان خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1278918

مهمترین اخبار ایران و جهان: