نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 11:44

برگزاری ۱۸ برنامه محوری همزمان با هفته تبلیغ در ملایر

همدان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ۱۸ برنامه محوری همزمان با هفته تبلیغ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یکم تیرماه سالروز تأسیس و تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل در سال ۱۳۶۰ است از آنجایی که سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی است یکی از رسالت‌های این سازمان مردمی سازی تبلیغ است و برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و دینی را باید در راستای مردم سازی سوق دهد.

بیعت شبکه تبلیغی ملایر با شهدا و علما همزمان با این روز و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی همزمان با سراسر کشور در شهرستان ملایر نیز ده‌ها برنامه مختلف در حال برگزاری است.

در اولین روز از هفته تبلیغ و اطلاع رسانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر به همراه کارکنان این نهاد و همراهی تعدادی از مسئولان شهرستان به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.

در این مراسم کارکنان این نهاد با حضور در گلزار شهدای بهشت هاجر ملایر با آرمان شهدای والامقام این شهرستان تجدید بیعت کردند. همچنین کارکنان اداره تبلیغات اسلامی ملایر با حضور در مزار مطهر علمای بزرگ شهرستان آیت الله میر شاهولد رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر و آیت الله گنبدی از علمای برجسته ملایر حضور یافته و به شامخ علمای این شهرستان نیز ادای احترام کردند.

در ادامه روزهای این هفته، تجلیل از یاوران دین با توجه به همزمانی روز اصناف و سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی مدیر و کارکنان این اداره با حضور در بازار ملایر با جمعی از بازاریان دیدار و گفتگو کردند. همچنین از ۵ نفر از بازاریان که با شبکه تبلیغی شهرستان به عنوان یاوران دین همکاری داشتند، تجلیل شد.

برگزاری ۱۸ برنامه محوری همزمان با هفته تبلیغ در ملایر

حجت‌الاسلام روح الله نجفی در خصوص برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری ۱۸ برنامه محوری در هفته تبلیغ و اطلاع رسانی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با اولین روز از هفته تبلیغ و اطلاع رسانی مجموعه تبلیغی شهرستان ملایر به مقام شامخ شهدای شهرستان و علمای بزرگ حوزه تبلیغ ادای احترام کرده و با حضور در گلزار مطهر شها و علما عطر افشانی و غبارروبی این قبور مطهر انجام شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به همزمانی هفته تبلیغ و اطلاع رسانی و روز اصناف؛ گفت: دیدار با بازاریان و اصناف و تقدیر از تعدادی از اصناف و بازاریان عرصه تبلیغ از دیگر برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی در ملایر بود.

وی، به حضور شبکه تبلیغی ملایر در نماز جمعه اشاره کرد و افزود: در راستای ارائه عملکرد حوزه تبلیغی شهرستان نمایشگاه دستاوردها و عملکرد فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نماز جمعه توسط شبکه تبلیغ و غرفه پاسخگویی به سوالات را خواهیم داشت.

حجت الاسلام نجفی در ادامه، دیدار با خانواده معظم شهدای تبلیغ و تجلیل از این خانواده‌ها، دیدار با امام جمعه و فرماندار و ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های تبلیغی را از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از شاکله‌های حوزه تبلیغ بانوان هستند در حوزه بانوان نیز نشست‌های هم اندیشی و همفکری و برگزاری برنامه‌های قرآنی در سطح مساجد توسط واحد قرآنی و نشست با اصحاب رسانه را خواهیم داشت.

برگزاری ۱۸ برنامه محوری همزمان با هفته تبلیغ در ملایر

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303362

مهمترین اخبار ایران و جهان: