نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 13:52

برخورد جدی با کارکنان متخلف اردبیل در اولویت دستگاه قضایی

اردبیل-دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: برخورد قانونی با کارکنان متخلف اداری و سنگ اندازان در امور مردم در اولویت دستگاه قضایی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی پیش از ظهر جمعه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و در جمع برخی از مدیران ادارات با بیان اینکه ملت ایران به عنوان ولی نعمتان مسئولان و صاحبان اصلی انقلاب لایق بهترین خدمت‌ها هستند، اظهار کرد: در کنار برخی سو مدیریت‌ها، سو استفاده و فرصت طلبی تعدادی در بدنه دستگاه‌های اداری برای سنگ اندازی در امور مردم و مراجعین موجب زیر سوال رفتن شخصیت سازمانی و عملکرد و وجهه سایر خدمت‌گزاران تلاشگر و دلسوز، تضییع حقوق مردم یا بیت‌المال و در نهایت نارضایتی و بدبینی به نظام می‌شود.

وی بیان کرد: سنگ اندازی در امور مردم به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و برخورد قانونی با کارکنان متخلف اداری در دستگاه‌های مختلف استان از اولویت‌های دادستانی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل به برخی نارضایتی‌ها و گزارش‌ها از نحوه عملکرد کارکنان تعدادی از دستگاه‌ها در استان اشاره کرد و گفت: در کنار حمایت دادستانی از مدیران و کارکنان دستگاه‌ها در جهت انجام وظایف قانونی، هرگونه سو مدیریت و سو جریانات و ترک فعل‌ها و همچنین بسترهای فسادزا مورد رصد بیش از پیش دادسرا خواهد بود.

آفاقی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری و حساسیت و اهمیت امور اقتصادی و تولیدی در سرنوشت مردم و جامعه، افزود: دستگاه قضائی از رونق تولید و اشتغال در استان با قاطعیت حمایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان استانی باید نسبت به رفع هرگونه موانع در مسیر توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در اردبیل اهتمام لازم را داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303618

مهمترین اخبار ایران و جهان: