نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 16:46

طرح شهید «عجمیان» در مدارس دیلم اجرا می شود

بوشهر- مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: طرح شهید عجمیان برای شاداب‌سازی و بهسازی مدارس آغاز شده و همه هیئت‌ها، گروه‌های جهادی باید کمک حال دستگاه تعلیم و تربیت در اجرای این طرح باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رمضانی ظهر دوشنبه در نشست با مدیران هنرستان‌های فنی و کاردانش شهرستان دیلم اظهار داشت: باید بتوانیم از ظرفیت گروه‌های جهادی فرهنگیان و دانش‌آموزی در امر تعمیرات مدارس بیش از پیش استفاده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش دیلم با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان افزود: طرح شهید عجمیان برای شاداب‌سازی و بهسازی مدارس در کشور آغاز شده و همه هیئت‌ها، گروه‌های جهادی باید کمک حال دستگاه تعلیم و تربیت در اجرای هرچه بهتر این طرح باشند.

وی گفت: هدف اصلی ما از اجرای این طرح نشان دادن توانایی و ظرفیت نیروهای دانش‌آموزی هنرستان‌ها، و معرفی بهتر هنرستان‌ها است.

رمضانی ادامه داد: باید در طول ایام کارورزی ضمن آماده‌سازی دانش‌آموز به عنوان نیروی کار جامعه و کسب تجربه برای آنها، برخی نواقص و مشکلات مدارس را با نظارت مربیان و استادکاران مدارس رفع کنیم.

وی مهمترین مزیت استفاده از نیروهای دانش‌آموزی را صرفه‌جویی در هزینه و آموزش نیروی کار ماهر برای آینده دانست و افزود: حتماً باید از دانش‌آموزانی در این طرح استفاده شود که هم علاقه‌مند به این شغل باشند و هم مهارتی هر چند کم در حوزه کاری خود داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم ادامه داد: وسایل و مواد اولیه از طریق آموزش و پرورش تهیه خواهد شد و امیدواریم دیگر دستگاه‌ها نیز همچون گذشته همیار و کمک‌حال دستگاه تعلیم و تربیت باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311262

مهمترین اخبار ایران و جهان: