نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 13:02

محرومیت‌زدایی در کشور به‌جد پیگیری شود

رئیس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: دولت سیزدهم، دولت سید محرومان نام گرفته و هر مقدار که در حوزه محرومیت‌زدایی کار شود، پسندیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله محسن کازرونی، رئیس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: دولت سیزدهم، دولت سید محرومان نام گرفته و هر مقدار که در حوزه محرومیت‌زدایی کار شود، پسندیده است.

وی افزود: مدیریت استاندار سمنان در پیشبرد امور استان سمنان، تصمیمات مطلوب، همراهی و حمایت‌های ویژه در مورد برنامه‌ها و سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در این استان قابل تقدیر است.

مردم سمنان نقش تأثیرگذاری در حوزه کمک‌های مؤمنانه دارند

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز گفت: آیت‌الله کازرونی از ارکان تأثیرگذار مجلس خبرگان رهبری و از چهره‌های شاخص نظام است.

وی تصریح کرد: مردم استان سمنان در همراهی با سیاست‌های دولت سیزدهم نقش بسیار تأثیرگذاری داشته و دارند و مردم این استان، مردمی متدین و بسیار فهیم هستند و همراهی و پشتیبانی خود را با نظام جمهوری اسلامی در برهه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند.

استاندار سمنان گفت: نقش مردم استان سمنان در بحث کمک‌های مؤمنانه و امور خیر مرتبط با نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بسیار ارزنده و تأثیرگذار است.

هاشمی افزود: در حوزه کرونا در استان سمنان با حضور پررنگ خیران و مردم، کمک‌های مؤمنانه بسیار ارزشمندی جمع‌آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز بحث نرخ بیکاری در استان سمنان پس از ۱۸ سال به کمترین میزان خود رسیده است.

استاندار سمنان گفت: استان سمنان در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال در کشور نقش به‌سزایی ایفا می‌کند.

هاشمی اظهار کرد: در زمینه جوانی جمعیت و نرخ باروری، استان سمنان در وضعیت مطلوبی قرار ندارند که باید با اقدامات ویژه به این مهم توجه داشت.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1308018

مهمترین اخبار ایران و جهان: