نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 14:38

دستگیری ۳۳ سارق در شهرستان قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری سارقان، جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و کشف بیش از 3 کیلو انواع مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: طرح اقتداری برخورد با سارقان، افراد مالخر و دیگر مخلان نظم و امنیت در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: از دستاورد های اجرای این طرح دستگیری 33 سارق و کشف 29 فقره سرقت، کشف 3 کیلو و 306 انواع موادمخدر و دستگیری 12 نفر خرده فروش مواد مخدر و 3 نفر قاچاقچی عمده مواد مخدر در سطح شهرستان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین مبارزه و پیشگیری از وقوع سرقت، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، جمع آوری معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم، ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان را از اولویت های پلیس دانست.

این مسئول انتظامی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس، گفت: شهروندان می بایست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1308218

مهمترین اخبار ایران و جهان: