نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 16:53

کتاب «راستینه»؛ پرسش و پاسخ درباره اغتشاشات به چاپ دوم رسید

چاپ دوم کتاب «راستینه»؛ پاسخ به شبهات پربسامد و پرتکرار اغتشاشات اخیر که به زبانی ساده و روان متناسب با رده سنی نوجوان و جوان، به رشته تحریر در آمده، توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چاپ دوم کتاب «راستینه»؛ پاسخ به شبهات پربسامد و پرتکرار اغتشاشات اخیر که به زبانی ساده و روان متناسب با رده سنی نوجوان و جوان، به رشته تحریر در آمده، توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار کتاب شد.
 این کتاب پرسش و پاسخ‌های نوجوانانه با عنوان «راستینه» به معنای حقیقت است که توسط جمعی از طلاب و فضلای هیأت یامهدی (عج) با بررسی شبهات پرتکرار اغتشاشات 1401 تهیه و تنظیم شده است.
با توجه به حجم فعالیت رسانه‌های بیگانه در پاییز 1401، ایران درگیر یک جنگ رسانه‌ای تمام‌عیار شد. اصلی‌ترین مخاطب دروغ‌های رسانه‌ها نوجوانان بوده‌اند. اگرچه دشمنان اسلام و انقلاب در همراه کردن این نسل با اهداف خود ناکام ماندند اما همچنان برخی از نوجوانان سوالات و شبهات ذهنی متعددی دارند و باید پای صحبت این دانش‌آموزان نشست و به ابهامات ایشان پاسخ داد؛ لذا از اهداف اصلی انتشار این اثر ارزشمند پاسخ به شبهات رایج جوانان و نوجوانان در زمینه مذکور است.

کتاب , اغتشاشات 1401 ,

سلسله کتاب‌های پرسش و پاسخ‌های نوجوانانه در گام‌های بعدی متناسب با نیاز نوجوانان به شبهات متداول خواهد پرداخت و در این مسیر از تمام افرادی که می‌توانند با تیم گرد آورنده و تدوین این اثر همکاری داشته باشند، دعوت به‌عمل می‌آید.

به دنبال رونمایی این کتاب، مسابقه کتابخوانی نیز راه‌اندازی شد که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر باید عدد 20 را به شماره 3000141441 ارسال کنند. پویش ملی «راستینه» که از جوایز نقدی و غیرنقدی میلیونی برخوردار است، تا شهریور1402 ادامه دارد.
علاقه‌مندان برای مشاهده و تهیه این کتاب می‌توانند از وبگاه من و کتاب manvaketab.com و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1285218

مهمترین اخبار ایران و جهان: