نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 11:02

100 میلیارد دلار از منابع ایران بلوکه شده است

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت:‌ بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار از منابع ایران در خارج از کشور بلوکه شده است و باید برای آن فکری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان اظهار کرد: همه نعمت‌های خدادادی به کشور ما داده شده و توسعه کشور به‌ویژه در حوزه دانش‌بنیان همواره مورد تأکید بوده است.

وی تصریح کرد:‌ بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار از منابع ایران در خارج از کشور بلوکه شده است و باید برای آن فکری شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدیریت منابع داخلی یکی از چالش‌های ما در کشور است و ساختار بودجه باید اصلاح شود.

گلرو بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در حوزه اصلاح ساختار بودجه ورود جدی داشته و این مهم را به سمت محرومیت‌زدایی سوق داده است.

وی تصریح کرد: در بحث منابع مالی در کشور با کمبود و محدودیتی مواجه نیستیم و منابع مالی و بیت‌المال، امانتی است که مسؤولان امر باید در خصوص مدیریت آن توجه جدی داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اخلاص در عمل، پیگیری در امور، توجه به امر عدالت‌محوری و کار جهادی بر پایه دانش‌بنیان در راستای افزایش بهره‌وری باید به‌صورت ویژه مدنظر باشد.

گلرو گفت: محرومیت در استان سمنان از میامی، شاهرود و بیارجمند تا گرمسار گسترده بوده و متمرکز نیست.

وی تصریح کرد: با همت سبزپوشان سپاه پاسداران و با استفاده از منابعی که به امانت در اختیار ما قرار دارد، شاهد اقدامات محرومیت‌زدایی خواهیم بود.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1284362

مهمترین اخبار ایران و جهان: