نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 14:34

فعالیت ١٨ واحد مرغداری در بخش بزمان فعال است

سرپرست فرمانداری ایرانشهر گفت: در حال حاضر ١٨ واحد مرغداری در بخش بزمان فعال است که در هر مرحله ۴٠٠ هزار قطعه مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مهرداد جهاندیده  در بازدید از واحدهای مرغداری در حال ساخت بزمان افزود: با توجه به نیاز منطقه به گوشت سفید، تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری ١٢ واحد مرغداری در بخش بزمان به بهره‌برداری برسد.

وی احداث و توسعه مرغداری ها در سطح شهرستان ایرانشهر برای رسیدن به خودکفایی در تامین گوشت مرغ را حائز اهمیت بیان کرد و اظهار داشت: از متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش حمایت خواهیم کرد و هیچ گونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات به این افراد نداریم.

سرپرست فرمانداری ایرانشهر گفت: این شهرستان با داشتن منابع آبی خوب و ظرفیت بالای کشاورزی می‌تواند به قطب تولید دام و طیور  در استان تبدیل شود. 

جهاندیده افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم برای سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی در این شهرستان، صنعت مرغداری است، بنابر‌این متولیان امر باید تمهیدات لازم را بمنظور مرتفع کردن مسائل و مشکلات این فعالان اقتصادی خصوصا جوجه فراهم کنند تا بدون دغدغه برای تولید بیشتر اهتمام ورزند.

پایان پیام/3139

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1285018

مهمترین اخبار ایران و جهان: