نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 11:45

تبیین جنایات آمریکا برای نسل جوان لازم است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین گفت: تبیین جنایات آمریکا برای نسل جوان لازم است، دستگاه ها و مجموعه های مختلف روشنگری این سلسله جنایت ها را در دستور کار خود داشته باشند تا بتوانیم از برنامه بهره کافی را ببریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین پیش از ظهر امروز در جلسه هفته بازخوانی حقوق بشرآمریکایی و هفتم تیر و دهه ولایت و امامت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین، اظهار کرد: در دهه شصت از ششم تیر تا دوازدهم تیرماه مجموعه جنایت های آمریکا در کشور ایران فقط بخاطر اینکه خواستیم روی پای خودمان بایستیم رخ داد و باید در جهت تبیین جنایت های آمریکا تلاش شود و شاهد هستیم امروز تمام ملت های دنیا گرفتار جنایات این رژیم و متحدان آن هستند.

وی گفت: تبیین این جنایات برای نسل جوان لازم است، دستگاه ها و مجموعه های مختلف روشنگری این سلسله جنایت ها را در دستور کار خود داشته باشند تا بتوانیم از برنامه بهره کافی را ببریم.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به برنامه  های یپش بینی شده در این ایام افزود: تقارن هفتم تیر با روز عرفه یک فرصت تبلیغی مناسب برای بازخوانی و روشنگری جنایت منافقین در خصوص ترور شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان می باشد و می توان در سخنرانی ها از چهره کریه منافقان که تطهیر آنها در دستور رسانه های معاند قرار دارد پرده برداری کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: سوء قصد به جان مقام معظم رهبری، ترور شهید کچویی و شهید صدوقی، گرامیداشت بمباران شیمیایی سردشت و تجلیل از جانبازان شیمیایی،  سقوط هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس توسط موشک آمریکایی و غیره مجموعه جنایت های رخ داده در این ایام بوده است.

وی تزریق ایمان و امید در جامعه را یک وظیفه برای همگان دانست و تصریح کرد: فضای مجازی و رسانه ای و تولید محتوا در این خصوص برای روشنگری بسیار مناسب و ضرورت دارد و باید هر شهروند خود را یک رسانه برای تبیین جنایات آمریکا بداند و  می توان از این فضا  برای صدور پیام ملت ایران و جنایات رخ داده در کشور برای ارسال به خارج از کشور نیز بهره برد.

تشریح برنامه های عید غدیر در ورامین 

رئیس ستاد دهه ولایت و امامت استان تهران با اشاره به جایگاه رفیع ولایت در نظام اسلامی افزود: دفاع از جایگاه ولایت فقیه در ویژه برنامه های این دهه مورد توجه قرار گیرد و لازم است بدانیم هجوم دشمنان به این جایگاه برای این است که ماندگاری نظام اسلامی به خاطر عمود این خیمه که ولایت است می باشد.

وی در پایان ویژه برنامه های این ایام در شهرستان ورامین را شامل برپایی جشن میدانی غدیر در بلوار شهید همت، یادواره شهدای سادات، مسابقه خطبه غدیر، تکریم سادات، اطعام غدیر توسط موکب های مردمی، جشن آزادی زندانیان، حمایت از افراد بی بضاعت خصوصا تامین جهیزیه نوعروسان، دادن وام قرض الحسنه به افراد نیازمند، ایجاد غرفه های متعدد فرهنگی و خدماتی در سطح شهر، برپایی جشن های محله ای غدیر اعلام کرد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1284518

مهمترین اخبار ایران و جهان: