نیوز سیتی!
13 تیر 1402 - 09:57

مطالبات پیمانکاران میراث فرهنگی استان بوشهر در حال تسویه است

بوشهر- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: مطالبات تمامی بدهکاران این اداره کل یکی پس از دیگری در حال تسویه شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سجادی منش صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم از بدو شروع کار تاکنون تسویه مطالبات عقب افتاده گذشته به پیمانکاران دستگاه‌های اجرایی بوده است.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از آغاز به کار دولت سیزدهم با بدهی زیادی مربوط به سنوات گذشته مواجه بوده که با درایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی تا کنون ۷۰ درصد از بدهی‌های رسوب شده از سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ را با پیگیری‌های مکرر از منابع استانی و ملی تسویه کرده است و مابقی مطالبات در دست پرداخت است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر اضافه کرد: یکی از پیمانکاران این اداره کل که مطالبه‌ای مربوط به سال‌های گذشته داشته است و می‌بایست در همان دوران پرداخت می‌شد، با مراجعه به مرجع قضائی اقدام به شکایت و اخذ رأی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: روند پیش بینی اعتبار و پرداخت بدهی ایشان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و واریز بدهی در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت که این موارد به اطلاع طلبکار رسانده می‌شود ولی ایشان در یوم جاری به اداره کل مراجعه می‌کند و خواهان دریافت آنی طلب پنج میلیارد تومانی خود می‌شود که طی مذاکرات صورت گرفته با ایشان مقرر شد طی روزهای آینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مطالبات وی را تسویه کند.

سجادی‌منش تاکید کرد: علیرغم اظهارات ناصحیح یکی از سایت‌ها، هیچ‌گونه تجهیزاتی از اداره کل خارج نشده و فعالیت‌های جاری و خدمت رسانی به اربابان رجوع به بهترین شکل در حال انجام است.

وی افزود: علیرغم اینکه مطالبات تمامی بدهکاران این اداره کل یکی پس از دیگری در حال تسویه شدن است، هیچ مشکلی در روند اجرایی پروژه‌های عمرانی در دست اجرا وجود ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1328962

مهمترین اخبار ایران و جهان: