نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 11:14

کشف یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ دستگیری ۱۱ قاچاقچی حرفه‌ای

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در عملیات‌های ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان و دستگیری ۱۱ قاچاقچی حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های ایرانشهر، سراوان، هیرمند و زابل با انجام کار دقیق و تخصصی پلیسی و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از جا‌به‌جایی محموله‌های بزرگ مواد افیونی توسط قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر، به سطح استان و مناطقی از عمق کشور مطلع شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر و تکاوران پلیس در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان و مراقبت لحظه به لحظه‌ای فعالیت قاچاقچیان محموله‌های سنگین مواد مخدر را  شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به اخطارهای پلیس بی‌توجه بوده که پس از درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، 11 سوداگر مرگ دستگیر و مقدار یک تن و 100کیلو گرم انواع مواد افیونی شامل 893 کیلو گرم تریاک، 152 کیلوگرم حشیش و 55 کیلوگرم شیشه کشف و در این رابطه نیز 6 دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1310462

مهمترین اخبار ایران و جهان: