نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 09:24

دیدار معاون امور مجلس رئیس جمهور با خانواده شهدای شهیدآباد

سی و یکمین یادواره سرداران و ۴۶ شهید روستای شهید آباد، روستایی که در سال‌های دفاع مقدس ۴۶ شهید و 60 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این روستای نماد ایثار و شهادت، یک خانواده ۴ شهیدی، یک خانواده سه شهید و ۵ خانواده دو شهیدی با تاسی از امام شهدا و ولایت مداری محض دین خود را به این انقلاب و نظام ادا کرده و معنای اصلی صبر و استقامت را بازمعنا کردند. 

در حاشیه برگزاری یادواره استوره های شهادت، نمایشگاه دفاع مقدس در قالب  نمایشگاه نقاشی جهت کودکان، نمایشگاه عکس و تصاویر شهداء و نمایشگاه عفاف و حجاب و گل باران قبور مطهر شهدا در قالب برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در جریان بود که مورد استقبال جوانان و شهروندان شهید پرور شهرستان قرار گرفت.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با حضور در منزل شهیدان اکبری و کریمی با خانواده این شهیدان والامقام دیدار کرد.

حسینی همچنین در ادامه با حضور در خانه شهیدان کریمی با مادر ۳ شهید سرافراز دوران دفاع مقدس نیز دیدار کرد.

در حاشیه این دیدار ها حسینی ضمن ابلاغ سلام گرم و صمیمی رئیس جمهور، آرزوی سلامتی و شفای مادر شهیدان اکبری و  گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر با تجلیل از نقش و جایگاه والدین شهدا اظهار داشت: نقش برجسته و ایثار والدین و خانواده خصوصا مادران شهدا در تربیت فرزندان با منش ولایت مداری و تقویت روحیه ایثار بسیار ستودنی و قابل تمجید است.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1321018

مهمترین اخبار ایران و جهان: