نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 14:46

ازدواج و فرزندآوری دو مقوله مهم برای حمایت از طرف دولت و سپاه است

ایلام-جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ازدواج و فرزندآوری دو مقوله مهم برای حمایت از طرف دولت و سپاه است که در این راستا صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی جانشین صبح روز چهارشنبه در مجتمع فرهنگی لاله ایلام در جمع خانواده کارکنان سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: در فرهنگ اسلامی به همه مسائل پرداخته شده و همچنین ائمه معصومین این مسائل را برای ما تبیین کردند که باید به آن‌ها توجه داشته باشیم.

وی افزود: در موضوع فرزندآوری حجاب و امثال آنها در قرآن و روایات ائمه واضح گفته شده است که در اعمال خود آخرت را مدنظر داشته باشیم همچنین در روایات تأکید شده که اگر می‌خواهید از گرفتاری نجات پیدا کنید باید ازدواج کرد و رزق‌وروزی هم با فرزندآوری زیاد می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برای اینکه اسباب امر خدا اجرا شود باید مقدمات آن فراهم شود و این بر عهده دولت و سپاه است که کارهای خوبی برای حمایت از خانواده‌ها صورت‌گرفته و قوانینی برای حمایت از فرزندآوری مصوب شده که نیازمند پیگیری و اجرا است، در سپاه همچنین برای خانواده پاسداران تمهیداتی جهت حمایت از خانواده پاسداران اندیشیده شده است.

وی بیان داشت: مسکن، معیشت، فرزندان، پاسداران و… به‌عنوان حکم واجبی است که به دنبال آن هستیم تا حمایت شوند و برای اجرای آن تصمیماتی در حال اجرا و پیگیری است.

سردار فدوی یادآور شد: پدر و مادر باید فرزند خود را نه با حرف‌زدن بلکه باید عمل تربیت کنند و این شیوه بزرگان است، تربیت نسل آینده یک وظیفه مهم بر دوش همه است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در شرایط امروز باید هرکسی به فکر اعمال و رفتار خودش باشد و مراقب باشد تا در دام گناه گرفتار نشود چرا که دشمن از راه‌های مختلف به دنبال گمراهی جوانان است.

وی با اشاره به مصیبت‌های پیرشدن جمعیت گفت: مصیبت‌های فرزند کمتر و پیرشدن جمعیت متوجه جوامع غربی شده و ما باید از آن‌ها درس بگیریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1322062

مهمترین اخبار ایران و جهان: