نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 22:19

توزیع عادلانه خدمات شهری موجب رضایتمندی نسبی از شهرداری سنندج شده است

شهردار سنندج گفت: توزیع عادلانه خدمات شهری و اجرای پروژه‌ها با اولویت‌بندی نیاز در مناطق مختلف موجب شده رضایتمندی نسبی از عملکرد مجموعه شورا و شهرداری در بین مردم ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی امشب در نشست استاندار کردستان با اعضای شورای شهر سنندج که با حضور فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: معتقدیم شهروندان سنندجی لایق بهترین خدمات هستند با همین دیدگاه از تمام ظرفیت ها و توان در مسیر خدمت به شهر و شهروندان بهره می‌گیریم.

وی افزود: همدلی اعضای شورای دور ششم شهر سنندج و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جوان و پای کار در مجموعه شهرداری بستر را برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های مختلف در حوزه عمرانی، رفاهی، خدماتی و ... فراهم کرده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه سنندج ویترین خدمات نظام در استان کردستان است، گفت: توسعه مرکز استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف می‌تواند مسیر رشد و عمران را در سایر نقاط استان فراهم سازد.

رشیدی افزود: توزیع عادلانه خدمات شهری و اجرای پروژه‌ها با اولویت‌بندی نیاز در مناطق مختلف موجب شده رضایتمندی نسبی از عملکرد مجموعه شورا و شهرداری در بین مردم ایجاد کند.

وی افزایش اعتماد و امیدآفرینی در جامعه را از نتایج توزیع عادلانه خدمات عمرانی و محله‌محور بودن برنامه‌ها بیان کرد و گفت: معتقدیم تمام شهروندان حق بهره‌مندی از امکانات رفاهی را دارند و با همین دیدگاه توسعه فضای سبز و نهضت آسفالت در شهر سنندج با محوریت نقاط کمتر توسعه یافته و کم برخوردار کلید خورده است.

وی با بیان اینکه افزایش 140 هکتار فضای سبز به سرانه موجود در عرض دو سال هدف‌گذاری شده است، افزود: این مهم در قالب پارک‌های بزرگ مقیاس تعریف شده و در نقاط مختلف سطح شهر در حال اجراست.

شهردار سنندج با اشاره به جذب دو هزار تن قیر برای شهرداری سنندج، گفت: با وجود اینکه بیش از چند ماه به سال عمرانی باقی‌مانده است اما تا این لحظه یک هزار و 300 تن از این میزان در خیابان‌ها و  معابر مختلف سطح شهر مورد استفاده قرار گرفته است.

رشیدی افزود: در مجموعه شهرداری سنندج آمادگی داریم در صورت اختصاص 2 هزار تن قیر دیگر در فرصت باقی‌مانده از فصل عمرانی با اولویت نقاط کمتر برخوردار و خیابان‌های اصلی شهر عملیاتی کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از همراهی مجموعه استانداری، معاون هماهنگی امور عمرانی، فرماندار سنندج و اصحاب رسانه با مجموعه شهرداری گفت: خوشبختانه امروز وفاق و همدلی خوبی در راستای توسعه استان شکل گرفته و این مهم مسیر خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان و رضایتمندی آنان را فراهم کرده است.

انتهای پیام2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1323118

مهمترین اخبار ایران و جهان: