نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 11:31

گرم‌ترین شهر بوشهر کجاست؟

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای برازجان و دیر با ۴۷، خورموج با ۴۶ و اهرم، دیلم و عسلویه با ۴۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، پیام مساعدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه با وزش بادهای شدید شمال غربی خلیج فارس تا فردا مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: در مدت یاد شده با توجه به شدت مواجی خلیج فارس، دریانوردان باید از ترددهای غیرضرور بطور جد اجتناب کنند.

وی افزود: با شدت وزش باد شدید شمال غربی خیزش گرد و خاک منطقه‌ای و نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، وزش باد و در برخی نقاط همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۴۴ گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

پیام مساعدی اعلام داشت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۴۰ سانتیمتر و در مناطق جنوبی گاهی بیش از ۲۷۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود. در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای برازجان و دیر با ۴۷، خورموج با ۴۶ و اهرم، دیلم و عسلویه با ۴۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1288318

مهمترین اخبار ایران و جهان: