نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 23:56

با هرگونه نارسایی در مسیر خدمت به مردم، بدون اغماض برخورد می کنیم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: عمده نارضایتی ها ناشی از عدم صداقت مسئولین در عدالت محوری، فساد ستیزی و مردم داری در دستگاه ها است و بر این اساس با هرگونه نارسایی بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، عباس کاظمی در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان که عصر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، در خصوص نصب دوربینهای حفاظتی سطح شهرها، گفت: شهرداری ها باید مطابق دستورالعمل های ابلاغی، در سطح شهر دوربین نصب و با جدیت این مساله را دنبال کنند.

وی افزود: طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، نهادها و دستگاه های عمومی و غیرعمومی تجهیزات و نیروی انسانی در اختیار ستاد انتخاباتی قرار دهند اما مدیران و شهرداران حق استفاده از وسایل و تجهیزات و افراد جهت تبلیغ شخص خاصی را ندارند و با متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: ما در شرایط کنونی اجازه آزمون و خطا نداریم و باید الگوهای موفق را به کاربگیریم.

کاظمی بیان کرد: عمده نارضایتی ها ناشی از عدم صداقت مسئولین در عدالت محوری، فساد ستیزی و مردم داری در دستگاه ها است و بر این اساس با هرگونه نارسایی بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: وابستگی مدیران به اشخاص خاص، سمی مهلک در مسیر مدیریت است و در این شرایط مدیر در نازلترین سطح قرار می گیرد.

این مسئول گفت: اگر مدیر انقلابی باشد باید کنار مردم باشد. وقتی مردم مدیر را کنار خود ببینند در سخترین شرایط کنار مدیران می مانند. عمر مسئولیت ها کوتاه است و مقوله خدمت راه ما را ماندگار می کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اظهار کرد: در جنگ رسانه ای ما اوضاع خوبی نداریم. سفر اخیر رئیس جمهور به آمریکای لاتین باعث نگرانی دشمنان شده و برای اینکه دستاورهای این سفر دیده نشود به هر دست آویزی چنگ می اندازند. دشمن برای پیشیرد اهداف خود به طور شبانه روزی تلاش می کند.

وی تاکید کرد: ما باخدا و مردم عهد بستیم سلامت انتخابات را در حد اعلا تضمین کنیم و پدیده زشت رای فروشی را با کمک مردم بشکنیم و در این راستا با عناصر فاسدی که رای سالم را ناسالم کنند برخورد جدی خواهیم کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1294062

مهمترین اخبار ایران و جهان: