نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:00

دروغ‌پردازی مهم‌ترین تاکتیک دشمن در شرایط کنونی است

زنجان-امام جمعه زنجان تاکید کرد: یکی از تاکتیک‌هایی که دشمن در شرایط کنونی اتخاذ کرده، بحث دروغ‌پردازی به موضوعات مختلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به قرار گرفتن در ایام‌الله دهه مبارک فجر، دروغ‌پردازی را یکی از تاکتیک‌های کنونی دشمنان نظام برای رسیدن به اهداف شوم عنوان کرد و گفت: هدف دشمن از این دروغ‌پردازی‌ها بدبین کردن اعتمام مردم به نظام و اقدامات ارزنده‌ای که تا به امروز انجام شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شرایط امروز کشور، اظهار کرد: با توجه به سخنان اخیر معظم‌له، می‌توان به این نتیجه رسیدن که راهبرد اصلی دشمن در شرایط کنونی، چیزی جز ایجاد اختلاف و نیز بدبین کردن گروه‌های مختلف جامعه نسبت به یکدیگر نیست و در این راه از تاکتیک شایعه‌سازی و دروغ‌پردازی به خوبی بهره می‌برد.

خطیب نماز جمعه زنجان در ادامه با یادآوری در پیش بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان یکی از مهم‌ترین صحنه‌های سیاسی کشور، تصریح کرد: بدون شک حضور در این راهپیمایی، لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده و با توجه به شرایط امروز کشور، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید متفاوت‌تر از چهار دهه گذشته بوده و مشت محکمی در دهان یاوه‌گویان باشد.

خاتمی با یادآوری اینکه دشمنان نظام در طول چهل و چهار سال گذشته تلاش کرده‌اند تا با توطئه‌های مختلف، به اهداف شوم خود علیه ملت ایران دست یابند، خاطرنشان کرد: بدخواهان نظام در سال‌های اخیر برای دست‌یابی به اهداف شوم خود، دست به ایجاد اغتشاشات در سطح کشور زدند، غافل از اینکه هوشیاری مردم و ولایت‌پذیری آن‌ها همواره سدی در برابر این خواسته‌های شوم بوده است.

امام جمعه زنجان از اتحاد به عنوان رمز موفقیت ملت ایران در طول چهل و چهار سال گذشته یاد کرد و افزود: اتحاد رمز پیروزی مردم بر رژیم شاهنشاهی بود، به همین خاطر تداوم این رمز باعث شده است تا دشمنان نتوانند علی‌رغم دشمنی‌های زیاد به اهداف‌شان دست یافته و هر بار دسیسه‌های‌شان با شکست مواجه شده و ایران اسلامی کماکان به اقتدار خود ادامه می‌دهد.

خاتمی با اشاره به اینکه عفو اخیر از سوی رهبر فرزانه انقلاب، نوعی رفتار حکیمانه و مهربانانه بود که باعث مایوس‌تر شدن دشمنان از اقدامات اخیرشان شد، عنوان کرد: دشمن با اقدامات اخیر خود به دنبال کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز ایجاد اختلاف بین گروه‌های مختلف مردم است، از این رو رفتار حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در عفو زندانیان اخیر حاکی از شکست دوباره نقشه‌های دشمنان انقلاب است.

وی با بیان اینکه اگر امروز شاهد تنومند شدن درخت انقلاب اسلامی هستیم، این مهم به برکت جان‌فشانی شهدا و نیز بردباری مردم در برابر همه سختی‌ها طی چهار دهه گذشته بوده است، گفت: با پشتوانه همین مردم به مسیری که بعد از ۴۴ سال طی کرده‌ایم، ادامه خواهیم داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031762

مهمترین اخبار ایران و جهان: