نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 18:50

اخراج نیروهای بومی شرکت‌ها در دیلم پذیرفتنی نیست

بوشهر- سرپرست فرمانداری دیلم گفت: اخراج نیروهای بومی شرکت‌ها در دیلم پذیرفتنی نیست و این نیروها تا سه ماه آینده بازگشت به کار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر یکشنبه در نشست کمیسیون کارگری شهرستان دیلم ضمن حمایت از بکارگیری و ادامه کار نیروهای بومی اظهار داشت: با توجه به پیگیری و رایزنی‌های چند روز گذشته با مسئولین کشوری و استانی تا سه ماه آینده نیروهای در لیست تعدیل و اخراج قرار گرفته بازگشت به کار خواهند شد.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: پذیرفته نیست در شهرستانی که نیروهای بیکار وجود دارد از استان‌های دیگر نیروی کار بکارگیری شود و یا نیروی کار بومی از کار اخراج شود.

وی گفت: شرکت‌های مجاور باید در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود خدمات بیشتری به شهرستان ارائه دهند.

اسدی تاکید کرد: برای ما قابل پذیرش نیست تمامی خدمات از جمله امنیت کامل به شرکت‌ها داده شود و تنها آلودگی آن نصیب مردم ما شود.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: شرکت‌های مجاور باید تعامل بیشتری با فرمانداری و مجموعه اداره کار شهرستان داشته باشند تا در آینده با مشکلات کمتری مواجه باشیم‌.

در هفته گذشته اخراج تعدادی از نیروهای بومی از شهرستان‌های گناوه و دیلم شاغل در پروژه تلمبه خانه انتقال نفت شماره یک گوره به جاسک باعث اعتراض این نیروها و درخواست برای بازگشت به کار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1100718

مهمترین اخبار ایران و جهان: