نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 09:19

پرداخت تسهیلات برای فعالان حوزه فرش/ جهادگران با کمترین امکانات بهترین عملکرد را دارند

استاندار زنجان گفت: در حوزه مشاغل خانگی مذاکراتی با آستان قدس رضوی انجام شده است تا برای بانوانی که در حوزه فرش بافی فعالیت می‌کنند، تسهیلات با باز پرداخت کم پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در نشست تخصصی مجمع جهادگران استان، ضمن تبریک حول ماه مبارک شعبان، با بیان اینکه در مسیر حرکت انقلاب باور داریم که داشتن یک صبر در این مسیر از خود باوری سخت‌تر است، اظهار داشت: در حال حاضر نظام سلطه از طرق مختلف، نظام جمهوری اسلامی را تحت فشار گذاشته است به طوری در زمان جنگ این چنین نظام تحت فشار نبوده است.

استاندار زنجان اضافه کرد: بنابراین در مقابل این حجم از فشار‌ها باید صبر فعال داشته باشیم، یعنی درک کنیم و نسبت به باور قلبی که داریم باید صبر پیشه کنیم.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه باید تلاش‌هایمان را بیشتر مضاعف کنیم، تصریح کرد: گروه‌های جهادی حلقه‌های میانی رابط بین حاکمیت و مردم هستند که باور کاملی به حاکمیت و حرکت انقلابی دارند، این در حالی است که این فعالان یک شاخصه مهمی هم دارند آن هم این است که با کمترین امکانات بهترین عملکرد را دارند.

افشارچی با اشاره به اینکه از گروه‌های جهادی فعال انتظار می‌رود وقت و انرژی خود را در امتداد چیزی که وجود دارد صرف کنند، در غیر این صورت اگر تکثری صورت بگیرد به صلاح نیست، گفت: در حال حاضر ساختار دولت به گونه‌ای است که همراه جهادگران است و اقدماتی که جهادگران در عرصه‌های مختلف انجام می‌دهند برای همه ارزشمند است.

وی با بیان اینکه تمام نظرات و پیشنهاداتی که جهادگران اشاره کردند قابلیت اجرا دارند، گفت: در حوزه مشاغل خانگی مذاکراتی با آستان قدس رضوی انجام شده است به طوری که برای بانوانی که در حوزه فرش بافی فعالیت می‌کنند تسهیلات با باز پرداخت کم  پرداخت شود.

افشارچی خطاب به جهادگران گفت: حداکثر انرژی را در زدودن چهره محرومیت از مناطق مختلف استان صرف و به صورت خود جوش حرکت کنید و ما هم کنار شما هستیم.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه اتفاقات خوبی از طریق تبصره ۱۶ در حال افتادن است، افزود: توانمندی‌ها، اخلاص و تلاش جهادگران در عرصه‌های مختلف ستودنی است و در هر شرایطی اگر نظام پابرجا است یک دلیلش به خاطر وجود امثال شما‌هاست.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1049818

مهمترین اخبار ایران و جهان: