نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 12:28

دو رقمی شدن مصدومین چهارشنبه آخر سال در تربت حیدریه

تربت‌حیدریه - سخنگوی ستاد طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: در حوادث چهارشنبه‌سوری ۱۷ نفر بر اثر بی‌احتیاطی و انفجار مواد محترقه، مصدوم و روانۀ بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا میری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکنون یک مصدوم در بیمارستان امام حسین (ع) بستری است، اظهارکرد: بر این اساس ۱۰ مصدوم در آتش‌بازی‌های دردسرساز تربت‌حیدریه، پنج مصدوم در مه‌ولات و ۲ مصدوم در زاوه بر اثر جراحت و سوختگی به مراکز درمانی این سه شهرستان مراجعه کردند.

سخنگوی ستاد طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه افزود: یک پسر نوجوان ۱۲ و یک دختر نوجوان ۱۶ ساله از کم سن‌ترین مصدومان دیشب بودند که بعد انجام اقدامات درمانی سرپایی، از مراکز درمانی این خطه ترخیص شدند.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شب چهارشنبۀ آخر سال، همۀ بیمارستان‌ها، پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ و مراکز بهداشتی و درمانی تحت‌پوشش این دانشگاه در آماده‌باش کامل به سر بردند.

۱۸۰ تماس با آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه

در ادامه همچنین سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهراری تربت حیدریه نیز گفت: در مجموع دیشب ۱۸۰ تماس داشتیم که از این تعداد ۵۰ تماس منجر به عملیات شد.

عظیم چوپان افزود: این بدان دلیل بود که در برخی موارد برای یک حادثه ۲ تا سه تماس مشابه صورت می‌گرفت.

وی اظهار کرد: از مجموع حوادث رخ داده ۴۳ مورد مربوط به لاستیک سوزی و بقیه مربوط به سوزاندن درختان بود و خوشبختانه هیچ حادثه مربوط به انفجار در منازل یا محلات و حوادث ناشی از آن نداشتیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1094518

مهمترین اخبار ایران و جهان: