نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 12:34

فرهنگ فرزندآوری و تربیت فرزند صالح در جامعه ترویج شود

لامرد- استاد حوزه و دانشگاه گفت: ترویج فرهنگ فرزند آوری و تربیت صالح دو مولفه نابود کننده توطئه های دشمن در حوزه خانواده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی هرندی صبح دوشنبه در این همایش بیان کرد: موضوع تربیت فرزندان صالح و فرزند آوری دو مؤلفه‌ای است که باید در جامعه اسلامی مورد توجه تمامی آحاد جامعه باشد از این رو در تلاش هستیم تا زوج‌های جوانی که به تازگی ازدواج کرده‌اند را ترغیب به فرزند آوری کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی هرندی ادامه داد: تربیت فرزند صالح وظیفه والدین است از این رو اولیا باید با فراگیری آموزش‌های لازم و اهتمام جدی در حوزه تربیت فرزندان مسیر مناسبی را برای رشد و تعالی آنان ایجاد کنند تا در مسیر اهل بیت (ع) قرار بگیرند.

وی ادامه داد: دشمن برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای آسیب رساندن به بنیان خانواده دارد از این رو باید آموزش‌های فرزند آوری و تربیت خانواده‌ای سالم در میان آحاد مختلف جامعه توسعه یابد تا کمتر خانواده‌ای دچار مشکلات تربیتی شود.

گفتی است در این مراسم اداره کل تبلیغات اسلامی لامرد تقدیر ویژه‌ای از نوزادان متولد شده طی سال جاری و خانواده‌های آنان به عمل آورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1076362

مهمترین اخبار ایران و جهان: