نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 21:38

دستور رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی جهت بررسی همه‌جانبه موضوع مسمومیت دانش‌آموزان

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی طی دستوری به مجموعه‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی از آنها خواست با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیتها در جهت بررسی موضوع در استان و شناسایی و برخورد قاطع با عوامل این اقدام غیر انسانی در اسرع وقت اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ، ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی طی دستوری به مجموعه‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی از آنها خواست با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیتها در جهت بررسی موضوع در استان و شناسایی و برخورد قاطع با عوامل این اقدام غیر انسانی با همکاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در اسرع وقت اقدام نمایند.

عتباتی با تاکید بر اینکه سلامتی شهروندان خصوصاً دانش آموزان و امنیت روانی همه خانواده‌ها خط قرمز دستگاه قضایی است از شروع اقدامات قضایی و تحقیقات گسترده در این خصوص خبر داده است و اعلام کرده است نتایج اقدامات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

در قسمت دیگری از دستور عتباتی به پزشکی قانونی ماموریت داده شده است با استفاده از روشهای علمی، فنی و تخصصی میزان مسمومیت و مواد مسموم کننده مورد استفاده مورد شناسایی و نتایج سریعاً اعلام گردد.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1075462

مهمترین اخبار ایران و جهان: