نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 12:00

امسال ۳۰۰ هزار نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند

اهواز - رئیس سازمان بسیج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ هزار نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند و تا پایان سال ۴۰۰ هزار نفر دیگر نیز شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در آبادان اظهار کرد: خدا را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد تا این نشست را پس از چند سال وقفه به دلیل شیوع بیماری کرونا، توسط یادگار هشت سال دفاع مقدس سردار سلامی، فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل دهیم.

وی افزود: در استان‌ها، ستادهای هماهنگی و پشتیبانی از راهیان نور با مسئولیت فرمانداران و فرماندهان کل فعالیت خواهند کرد و سپاه‌های استانی نیز در این راه کاروان‌های راهیان نور راه همراهی خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هدف از این نشست را تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص راهیان نور اعلام کرد و گفت: از سال گذشته که بیماری کرونا وضعیت نسبتاً مناسبی در کشور داشت، راهیان نور کار خود را از سر گرفت و استان‌ها زحمات بسیار زیادی کشیدند و امسال نیز تا کنون بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کردند که در باقیمانده سال پیش‌بینی بر این است که این تعداد به ۴۰۰ هزار نفر برسد.

سردار سلیمانی ادامه داد: نسل جوان نیاز به ارائه بسته‌های فرهنگی و پشتیانی فکری و نرم افزاری دارد که یکی از تکیه‌گاه‌های بسیار مستحکم به نام راهیان نور با برنامه‌ریزی‌های مناسب وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش برای برنامه‌ریزی و هماهنگی و هم‌افزایی که در مجموعه سپاه استان‌ها برای عملیاتی کردن تدابیر رهبر انقلاب، یادآور شد: استقبال بسیار خوبی از سوی مردم ایجاد شده که یکی از رویکردهای بسیار مهم این حرکت، بایستی مردمی سازی باشد همانطور که حرکت کاروان‌های مردمی و خانوادگی در سال‌های گذشته ایجاد شد و امیدواریم بتوانیم بخشی از برنامه این نرم‌افزار عظیم را به صورت مردم‌پایه در طول سال اجرا کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1060662

مهمترین اخبار ایران و جهان: