نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 17:50

حضور پرشورمردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تو دهنی محکم به دشمنان بود

نورآباد- معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تو دهنی محکم به دشمنان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منعمی امروز جمعه در مراسم افتتاح بخشداری «میربگ» شهرستان دلفان، اظهار داشت: در فتنه‌های اخیر دشمن تلاش کرد نظام را ناکارآمد جلوه دهد اما حضور پرشور و با بصیرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ناکامی دشمنان را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز بر اتحاد ملی تاکید کردند، گفت: اتحاد ملی به معنای همگرا بودن مسئولان در رأس و همگرایی مردم و مسئولان است هر چند هم اختلاف نظرها وجود داشته باشد.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه اختلاف نظرها در جایی دچار اشکال است که تبدیل به نزاع شود، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید اتحاد ملی را به نمایش بگذارند و اینکه بدون غرب نمی‌توان مسیر را پیش برد نگاه واپس گرایی است.

منعمی، اظهار کرد: مردم ما آزاده هستند و به دنبال این نیستند که زیر بیرق بیگانه بروند چرا که بر توان ملی اعتقاد دارند.

معاون استاندار لرستان، همچنین ۲۲ بهمن را یک تودهنی محکم به دشمن قلمداد کرد و گفت: این بیانگر یک نکته است که مردم ما اجازه دخالت بیگانگان را نخواهند داد.

منعمی، ادامه داد: ما به خودباوری رسیدیم و نتوانستن در بین ملت ایران معنا ندارد.

وی با بیان اینکه گفتگو با مردم و شنیدن حرف مردم شعار دولت است، عنوان کرد: مسئولین می‌بایست در کنار و همگام با مردم مشکلات را شناسایی و مسیری را در جهت رفع مشکلات تدوین کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1042162

مهمترین اخبار ایران و جهان: