نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 15:41

افتتاح 15 پروژه عمرانی در تویسرکان

15 پروژه عمرانی در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان تویسرکان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، بعدازظهر هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۱۵ پروژه عمرانی این شهرستان توسط سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و امام جمعه با همراهی تنی چند از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در این آیین اظهار کرد: سعی کردیم تمام کارهای خدماتی در گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و... در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان سال آینده را با عنوان «۸ هزار خدمت» انجام شود.

سردار مظاهر مجیدی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ شهدا را در جامعه نشر دهیم افزود: تویسرکان شهدای بی‌نظیری تقدیم اسلام و انقلاب کرده که جا دارد در این روزها که در سالگرد عملیات کربلای ۴، ۵ و والفجر ۸ قرار گرفتیم از شهدای بزرگ این دیار در این عملیات‌ها یاد کنیم.

وی با بیان اینکه باید قدردان شهدا باشیم و در مسیر خدمات‌رسانی به مردم تلاش کنیم تاکید کرد: به فرموده امام(ره) مردم ولی‌نعمتان ما هستند و خدمت به مردم توفیقی الهی است.

مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به افتتاح ۱۴ واحد مسکن مددجویی در قالب تفاهمنامه انعقاد شده بین بنیاد مسکن، کمیته امداد و بسیج سازندگی اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی در متراژ ۷۰۸ متر مربع با هزینه اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان احداث شده است.

علیرضا ملکی با اشاره به اینکه بخشی از اعتبار این پروژه‌ها از اعتبارات بلاعوض کمیته امداد و بخشی از تسهیلات مقاوم‌سازی بنیاد مسکن تامین شده است افزود: پیمانکار این تعداد واحد مسکن مددجویی بسیج سازندگی است، ضمن اینکه همه هزینه‌های اضافی بسیج سازندگی پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای احداث شده در تویسرکان هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی رتبه برتر استان را دارد گفت: سهمیه شهرستان در بحث احداث واحدهایی مددجویی ۵۰ واحد است که ۷۶ نفر شناسایی و به بنیاد مسکن معرفی کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با اشاره به اجرای ۲۰۰ برنامه متنوع به مناسبت ایام‌الله فجر در شهرستان اظهار کرد: 23 یادواره شهید در مدارس با هدف تروریج فرهنگ ایثار و شهادت، آرمان امام و شهدا در حال برگزاری است.

کامران کریمی با اشاره به اینکه امروز افتتاح دو واحد مسکن مددجویی در روستایی فریازان و منطقه اسلام آباد به نمایندگی از ۱۴ واحد مسکونی انجام شد خاطرنشان کرد: پایگاه مقاومت شهید باهنر فرسفج نیز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد.

در ادامه جشنواره غذای سالم پایگاه حضرت سکینه(س) شهر فرسفج نیز مورد بازدید سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با همراهی دیگر مسوولان قرار گرفت. امروز مسوولان شهرستان از ارائه خدمات در قالب میز خدمت، ویزیت رایگان دندانپزشکی، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه، اجرای کلان طرح یاسر، خدمات هلال احمر بازدید کردند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1025118

مهمترین اخبار ایران و جهان: