نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 13:07

تامین آب شرب پایدار در استان بوشهر/ ۳ پروژه افتتاح می‌شود

بوشهر- مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب استان بوشهر گفت: با افتتاح سه طرح آب‌شیرین‌کن در استان، وضعیت تامین آب در استان بوشهر پایدارتر می‌شود.

ابوالحسن عالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از راهکارهای مهم برای تأمین آب پایدار در استان بوشهر استفاده از آب‌شیرین‌کن است که در این راستا طرح‌های مهمی در استان بوشهر در دست اجرا است.

وی با اشاره به تلاش جدی برای تسریع در ساخت و تکمیل طرح‌ها و تأسیسات آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان از افتتاح سه پروژه با حضور رئیس جمهور در استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از افتتاح طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این سه پروژه از مصوبات سفر اول دولت در استان بوشهر است که در دور دوم سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ساخت فاز اول آب‌شیرین‌کن جم با اعتبار ۸۴۰ میلیارد تومان برای تأمین آب بخش مرکزی جم افزود: آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی شهر بوشهر با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نقش مهمی در تأمین آب شرب مرکز استان خواهد داشت.

عالی بیان کرد: آب‌شیرین‌کن ۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعبی در دشتستان ۲۰۰ میلیارد تومان نقش مهمی در تأمین آب شرب پایدار در شهرهای دالکی و وحدتیه و روستاهای پیرامون خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1058362

مهمترین اخبار ایران و جهان: