نیوز سیتی!
01 اسفند 1401 - 19:22

مهاجرت از مازندران به دیگر استان ها بالا است

ساری- مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور مهاجرت از مازندران به دیگر استان ها را بالا دانست و گفت: این استان با مشکل جدی در حوزه جمعیت روبرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، مینا بیابانی عصر دوشنبه در حاشیه نشست با فرماندهان خواهر حوزه‌های مقاومت بسیج مازندران با اظهار اینکه این نشست هر دو سال یک بار به استان‌ها و رده‌های مقاومتی برگزار می‌شود، افزود: استان مازندران جزو استان‌های فعال در حوزه‌های مقاومت به شمار می‌رود و نتایج خوبی را کسب کرده‌اند.

وی گفت: در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی با ایجاد مراکز کارآفرینی اهداف طرح فدک در استان مازندران اجرایی شده است و برای خواهران و بانوان بسیجی و سرپرست خانوار مهارت آموزی و اشتغال پایدار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در طرح فدک یکی از اهداف این است که استاد اقتصاد مقاومتی که دارای اشراف در حوزه اشتغال اس بانوان استان به خوبی به سمت مهارت آموزی و اشتغال هدایت کند.

بیابانی با بیان اینکه مهاجرت به استان‌های دیگر از مازندران بالا است، هدف از مهاجرت را اشتغال بیان کرد و گفت: مازندران با مشکل جدی جمعیت روبرو است و باید درباره فرزندآوری و تشویق جوانان به ازدواج برنامه ریزی صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1046618

مهمترین اخبار ایران و جهان: