نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 13:40

موج‌سواری رسانه‌های معاند از مرگ یک وکیل در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان جزییات مرگ یک وکیل دادگستری در استان کرمان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن نیک‌ورز با اشاره به فوت یک وکیل در کرمان اظهار کرد: متوفی در ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز سابقه یک فقره مصرف دارو برای پایان دادن زندگی خود داشته که سوابق بستری و درمانی وی موجود است.

وی ادامه داد: او از وکلای رسمی دادگستری و دانشجوی دوره دکتری بوده که در شهرستان سیرجان به‌صورت پاره وقت مشغول تدریس بوده است. با توجه به اینکه وی در اولین روز اغتشاشات سیرجان حضور داشته است، در پنجم آذرماه امسال بازداشت شده و پس از تحقیقات و جمع آوری مستندات، در ۲۲ آذرماه، قرار بازداشت وی تقلیل یافته و با معرفی کفیل آزاد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان اضافه کرد: پرونده وی پس از صدور حکم قانونی از سوی دادگاه بدوی مورد اعتراض قرار گرفته و تاکنون در دادگاه تجدیدنظر در حال بررسی بوده است‌.

وی خاطرنشان کرد: این فرد از مشمولان عفو اخیر رهبری بوده و از این موضوع اطلاع داشته است، اما متاسفانه وی برای دومین بار ۱۷ بهمن با مصرف فرآورده‌های دارویی به زندگی خود پایان داده که سازمان پزشکی قانونی در حال بررسی به‌منظور اعلام نظر کارشناسی است.

دادستان سیرجان تصریح کرد:. موج‌سواری رسانه‌های دروغ پرداز بر ماجراهای ساختگی، تازگی ندارد و به یقین این دروغ‌ها و شایعات به هیچ عنوان مورد پذیرش مردم قرار نخواهد گرفت.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1029562

مهمترین اخبار ایران و جهان: