نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 09:18

مه صبحگاهی شعاع دید را در «روانسر» و «کنگاور» به ۱۰۰ متر کاهش داد

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به مه صبحگاهی و کاهش دید افقی در برخی از شهرستان‌های استان، گفت: هم اکنون شعاع دید در روانسر و کنگاور به کمتر از ۱۰۰ متر رسیده است.

شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: شرایط ناپایدار همچنان بر جو منظقه جاکم است و به تناوب بارش‌هایی را برای استان به همراه خواهند داشت.

وی با اشاره به مه صبحگاهی و کاهش دید افقی در برخی از شهرستان‌های استان، گفت: هم اکنون شعاع دید در روانسر و کنگاور به کمتر از ۱۰۰ متر رسیده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: به دنبال این شرایط تا روز چهارشنبه امواج ناپایداری از جو منطقه عبور خواهد کرد و ضمن افزایش نسبی حداقل دمای هوا، بارش‌های موقتی را به صورت رگبار برف و باران عمدتا در نیمه شرقی استان به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با عبور این موج در روزهای پنجشنبه و جمعه شرایط پایداری در سطح استان حاکم می‌شود و طی این مدت به استثنای مه صبحگاهی به ویژه در مناطق مرطوب و کوهستانی پدیده خاص دیگری را برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌کنیم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1035362

مهمترین اخبار ایران و جهان: