نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 10:44

طرح ساخت شهرک های مسکن ملی در مازندران تهیه و تصویب شده است

ساری- استاندار مازندران تسریع در ساخت مسکن ملی را نیاز استان برشمرد و گفت: شهرک های مسکونی در استان تهیه و تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور صبح پنجشنبه در جلسه اقتصادی استان مازندران محرومیت زدایی را از جمله طرح‌ها و مأموریت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ذکر کرد و گفت: مازندران سه هزار و ۶۰۰ روستا دارد و در برخی از روستاها خدمات زیربنایی نظیر آسفالت وجود ندرد.

وی با عنوان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام را مسئله شناسی از وضعیت مازندران و ورود به برخی حوزه‌ها توانست خدمات خوبی را در استان ارائه دهد، گفت: در برخی از حوزه‌ها دارای نیازمندی‌هایی هستیم و امیدواریم با کمک ستاد اجرایی، اولویت‌های مناطق محروم استان حل وفصل شود.

وی ادامه داد: طی ۱۰ سال گذشته رشد اقتصادی استان مازندران منفی سه بوده است اما طی یکسال گذشته رشد اقتصادی استان به مرز سه درصد رسیده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه طی دهه فجر ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح و کلنگ زنی شده است، افزود: وضعیت بهره وری در استان بد بود و طی سال جاری مقرر شد ۲.۵ درصد رشد اقتصادی از طریق بهره وری حاصل شود.

حسینی پور با اشاره به شناسایی هزار و ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری در استان خواستار ورود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای سرمایه گذاری شد و گفت: مسکن ملی از جمله نیازهای استان به شمار می‌رود و شهرک‌های مسکونی در استان تهیه و تصویب شده است.

وی گفت: همچنین نساجی مازندران با فرهنگ استان عجین شد و اولین صنعت نساجی کشور دراستان برپا شده است اما شاهد آن بدیم که این صنعت شرایط خوبی نداشت و از دایر اقتصادی استان خارج شده بود.

استاندار مازندران با اشاره به ورود به موقع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: با این اقدام نساجی از کما خارج شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1067662

مهمترین اخبار ایران و جهان: