نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 23:02

ظرفیت خیرین بوشهر در احداث پایگاه‌های امداد و نجات استفاده می‌شود

بوشهر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: از ظرفیت خیرین استان در احداث پایگاه‌های امداد و نجات استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه عصر سه‌شنبه در نشست با دهیار و شماری از شهروندان بندر عامری تنگستان که درخواست احداث پایگاه امداد جاده‌ای در این بندر داشتند اظهار داشت: جمعیت هلال احمر ایران از نظر جایگاه اجتماعی و خدمات مختلف امدادی در بین ۱۰ سازمان هلال احمر جهان قرار دارد و همیشه در صف مقدم امداد در حوادث غیرمترقبه بوده است.

وی بیان کرد: شعار هلال احمر خدمت بی منت است و همواره در برنامه‌های خود این شعار را ملاک قرار داده و می‌دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۱۶ پایگاه امداد نجات در استان خاطر نشان کرد: توجه مسئولان بندر عامری مبنی بر درخواست احداث پایگاه امداد و نجات، نشان از دور اندیشی و توجه ویژه به مطالبات مردمی بوده است.

ایزدپناه بیان کرد: مشکلی برای ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در بندر عامری نداریم، اما احداث پایگاه‌ها یک سری شروط و نیازمندی‌هایی دارد که باید با کار کارشناسی محقق شود.

وی گفت: نکته مهم دیگر اینکه سیاست جمعیت هلال احمر این است که تأمین زمین و هزینه ساخت پایگاه با استان‌ها باشد و تجهیزات و امکانات مورد نیاز از سوی ستاد هلال احمر کشور تأمین می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطر نشان کرد: نقش خیرین در احداث پایگاه‌های امداد و نجات غیرقابل انکار است چرا که این پایگاه‌های خدماتش برای همه مردم به ویژه مردم مناطق میزبان است و بی شک می‌توان با حمایت خیرین برای تأمین زمین و ساخت پایگاه، اقدام قابل توجهی در بندر عامری انجام داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1038962

مهمترین اخبار ایران و جهان: