نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1403 - 12:49

فرمانده پدافند هوایی قائم آل محمد(ص) شرق کشور منصوب شد

امیر سرتیپ حجت عباسی طی مراسمی به فرماندهی پدافند هوایی قائم آل محمد(ص) شرق کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، امیر سرتیپ جلیل شاطری صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در بسیاری از نقاط کشور خدمت کردم مانند خراسان جنوبی با مردم ولایی و با تعهد و با فرهنگ ندیدم.

وی گفت: آنچه که ما را به نقطه اوج می‌رساند وحدت است و این مسئله در تمام نیروهای مسلح وجود دارد و این وحدت همراه با اخلاق‌مداری است که منشأ تحول در نیروهای مسلح بوده و است.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی افزود: ارتش معنویت محور برای خدمت‌رسانی به مردم شریف و نجیب تحت امر فرماندهی کل قوا داریم و ما نیز در کارهای خودمان برای اینکه اطاعت پذیری خود را به اثبات برسانیم ابتدا فرمانبر هستیم.

شاطری تصریح کرد: ایران اسلامی مقتدر است، چرا که وحدت داریم و اگر دست‌مان در دست قرآن و ولایت باشد هیچ گاه دست‌ دشمن به ما نخواهد رسید که این دو نکته را باید مدنظر داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: در آیات و روایات متعددی داریم که دو مولفه امنیت و سلامت وجود دارد که اگر آن را از دست بدهیم بسیاری از نقاط زندگی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سید محمدرضا طالبی گفت: امنیت نباشد آسایش و اقتصاد نیست و استان خراسان جنوبی با ارزیابی کشوری از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است که این به علت تلاش‌های شبانه روزی و وحدت و همدلی نیروهای مسلح است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: حدود 10 سال در خدمت امیرسرتیپ ارسلان پرویز بودیم که از روحیات مهربانی برخوردار است.

گفتنی است در این مراسم از خدمات 9 ساله امیر سرتیپ ارسلان پرویز قدردانی و امیر سرتیپ حجت عباسی به فرماندهی پدافند هوایی قائم آل محمد(ص) شرق کشور منصوب شد.

انتهای پیام/256

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1706362

مهمترین اخبار ایران و جهان: