نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 21:35

خطیبی: باید به پیکان آفرین گفت! / ما باید از داوری انتقاد می‌کردیم نه نساجی

سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی است این تیم باید از داوری گلایه‌مند باشد نه نساجی قائمشهر و کادر فنی‌اش.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسول خطیبی پس از تساوی یک - یک پیکان در نخستین دیدارش در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر مقابل نساجی در نشست خبری درباره وقت تلف کردن بازیکنان پیکان گفت: در شهر قائمشهر و استادیوم شهیدوطنی هر تیم بزرگی که بازی کند برای آن تیم کار سخت است. من به بازیکنان و تیمم افتخار می‌کنم که در این ورزشگاه و جو آن بازی کردند. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، البته نساجی هم موقعیت داشت و می‌توانست بازی پرگل‌تر هم شود. تیم ما با بازیکنان امید و جوانان مقابل یک تیم باتجربه بازی کرد و آنهم در چنین جوی و باید به تیم پیکان آفرین گفت!

 

«ما می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم»، وی با بیان این جمله ادامه داد: من برای دوستان‌مان در نساجی احترام قائلم ولی معتقدم که آن کسی که باید از قضاوت داور انتقاد می‌کرد ما بودیم نه نساجی. با این وجود به داور احترام گذاشتیم، آنهم در حالی که یک پنالتی ما را نگرفتند و گلی که نساجی زد هم قبل از آن هیچ خطایی صورت نگرفت. هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند و هواداران از دیدن بازی لذت بردند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره حواشی‌های پایانی بازی گفت: بعد از سوت پایان بازی تمام بازیکنان‌ ما به وسط زمین آمدند و اصلاً اتفاقات بعد از پایان بازی را دنبال نمی‌کردیم و با بازیکنان خودمان صحبت می‌کردیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1434762

مهمترین اخبار ایران و جهان: