نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 11:10

سردار شکارچی: خبرنگاران نقش برجسته‌ای در تبیین موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام دارند

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح، گفت: خبرنگاران نقش برجسته‌ای در تبیین موفقیت‌ها و ‌پیشرفت‌های نظام به‌ویژه در بخش دفاعی دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار ابوالفضل شکارچی معاون تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز (پنجشنبه، ۱۹ مردادماه) در نشست خود با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، گفت: در اینجا به خبرنگاران و شهدای بزرگ دوران دفاع مقدس و به‌ویژه شهدای دفاع از حرم و امنیت کشور درود می‌فرستیم.

وی افزود: شهدای بزرگی که ثمره تلاش آن‌ها، پیشرفت و اقتدار دفاعی کشور هستند؛ مانند شهید «حسن باقری» که به‌عنوان خبرنگار به عرصه انقلاب اسلامی ورود پیدا کرد و شاید بتوان ‌گفت اولین خبرنگاری بود که به نمایندگی از سایر خبرنگاران به خارج از کشور رفت و سپس در دوران دفاع مقدس به‌عنوان فرمانده‌ای تیزهوش، دانشمند و مؤثر در دفاع مقدس ورود پیدا کردند و در همان کسوت هم به شهادت رسید.

سردار شکارچی گفت: البته شهید «صارمی‌» را هم‌ داریم ‌که شهید مقاومت است و نیز سایر عزیزانی که در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم به شهادت رسیدند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح خطاب به خبرنگاران گفت: شما خبرنگاران نقش برجسته‌ای در تبیین موفقیت‌ها و ‌پیشرفت‌های نظام به‌ویژه در بخش دفاعی دارید.

تکمیل می‌شود..

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435362

مهمترین اخبار ایران و جهان: