نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 22:04

رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید آذربایجان شرقی

همزمان با مراسم روز خبرنگار از پوستر جشنواره رسانه ای کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید آذربایجان شرقی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نشست صمیمی فرشاد مهدی پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار، عصر امروز در مجتمع فرهنگی سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار شد.

در حاشیه این نشست از پوستر جشنواره رسانه ای کنگره  بزرگداشت ده هزار شهید آذربایجان شرقی نیز رونمایی شد.

این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همراهی خانه مطبوعات و تشکل های رسانه ای استان برگزار می شود.

ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در فضای رسانه ای استان، بهره مندی از فرصت برگزاری کنگره به منظور تقویت فضای معنوی جامعه رسانه ای استان، بسترسازی به منظور تولید محصولات رسانه ای فاخر درخصوص شهدا و انعکاس گسترده اخبار و رویدادها و برنامه های مرتبط با کنگره از اهم اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می شود.

جشنواره یاد شده در قالب تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، گزارش تصویری، تولیدات چند رسانه ای و صفحه آرایی و گرافیک برگزار می شود.

بخش ویژه جشنواره نیز شامل معرفی شهدا، محلات و مناطق کم برخوردار و روستاهای استان است.

محورهای اصلی جشنواره شامل رسالت رسانه های استان در تکریم و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، فرصت ها و موانع معرفی و تبیین شخصیت شهدا استان با تاکید بر معرفی شهدا،  نقش فرهنگ جهاد و شهادت در حل مشکلات کنونی جامعه، نقش شهدا و رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس ، نقش و جایگاه استان در جبهه مقاومت اسلامی، رسالت دولتمردان و مردم در قبال آرمان شهدا و خانواده معظم شهیدان و اهمیت و جایگاه یادواره شهداء مخصوصا کنگره 10 هزار شهید آذربایجان است.

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره سی ام آبان ماه اعلام شده است.

پایان پیام/۶۰۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436318

مهمترین اخبار ایران و جهان: