نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 22:17

مدیرعامل آلومینیوم: بهترین نتیجه در دیدار با پرسپولیس تساوی بود

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک واکنش جالب توجهی نسبت به شکست در هفته اول لیگ برتر داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد رجائیان پس از شکست آلومینیوم مقابل پرسپولیس در خصوص اینکه تیم اراکی فصل را با شکست یک بر صفر آغاز کرد، اظهار داشت: فصل قبل هم با باخت یک‌ بر صفر در زمین خودمان مقابل هوادار شروع کردیم. به نظرم نیمه دوم 60 به 40 در اختیار ما بود. پرسپولیس فقط از تجربه و فرصت‌هایش استفاده کرد. اشتباه مدافعان و دروازه‌بان خودمان باعث گل خوردن شد. بهترین نتیجه مساوی بود. به پرسپولیس تبریک می‌گویم. 

وی افزود: کاری که در استادیوم آزادی انجام می‌شود باید زودتر اتفاق می افتاد اما همین الان هم باید به فال نیک بگیریم. استادیوم آزادی آبرو و شخصیت فوتبال ملی و باشگاهی ما است. متاسفانه در سال‌های اخیر رختکن‌ها، نیمکت‌ها و سکوها وضعیت افتضاحی داشتد. اگر باشگاه‌های عربی که مثال می‌زنیم رونالدو و بنزما می‌گیرند، اول زیرساخت خوب دارند. اگر زیرساخت را درست نکنیم واقعا به بیراهه می‌رویم. امیدوارم هرچه زودتر استادیوم آزادی به استاندارد مطلوب برسد. ما هم مثل پرسپولیسی‌ها دوست داشتیم بازی در حضور تماشاگران باشد. 

مدیرعامل آلومینیوم در مورد اینکه گفته می‌شود گل پرسپولیس آفساید بوده، گفت: دیدم در سایت‌ها نوشته‌اند آفساید بود. خودم در جریان نبودم ولی آفساید هم بوده یا نه، تا VAR نباشد نمی شود خیلی اعتراض کرد. فقط یک خطا روی فخرالدینی نگرفت. به نظرم مشکلی نداشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434818

مهمترین اخبار ایران و جهان: