نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 10:07

تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد علوی در چاروسا و دیشموک افزایش می‌یابد

دبیر اشتغال زایی بنیاد علوی دیشموک از افزایش تسهیلات اشتغال زایی در بخش های چاروسا و دیشموک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، دبیر طرح های اشتغال زایی بنیاد علوی دیشموک به همراه کارشناسان شرکت زرفام کیش بنیاد علوی کشور از پروژه های زنبورداری بخش دیشموک بازدید کردند.

در این بازدید از پروژه های مختلف طرح های زنبورداری دیشموک بازدید شد که کارشناسان بنیاد علوی با ابراز رضایت از این طرح ها مناطق قلعه رئیسی و دیشموک را مساعد برای پرورش زنبور دانستند و خواستار حمایت بیش از پیش بنیاد علوی از این طرح ها در بخش دیشموک شد.

دبیر اشتغال زایی بنیاد علوی دیشموک در این بازدید با بیان اینکه مناطق دیشموک و قلعه ریسی دارای پتانسیل و ظرفیت بالای جهت پرورش زنبورداری می باشد تاکید کرد: این پروژه ۲۲۰ نفر زنبوردار تحت حمایت خود دارد و اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان دارد و از مهرماه ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرده و پیش بینی می شود به صورت میانگین ۳۵ تن عسل از این پروژه تولید شود.

بینا با بیان اینکه ارائه تسهیلات اشتغال زایی کمک شایانی به اشتغال زایی برای مردم دیشموک و چاروسا داشت یادآور شد: پروژه از مهر ۱۴۰۱ شروع شده به مدت یک سال  ۵۰ دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی و بازدید از زنبورستان ها بود.

وی در ادامه خواستار همکاری بانک ها با متقاضیان شد و ادامه داد: پروژه افزایش بهره وری و تکمیل زنجیره ارزش زنبور عسل از مهمترین پروژه های ایجاد شده در بخش های دیشموک و قلعه رئیسی بود.

علیرضا یوسفی مدیر روابط عمومی شرکت زرفام ضمن بازدید از پروژه اشتغال نهاد پیشرفت و آبادانی دیشموک به اهمیت روایت پیشرفت و تلاش مجاهدت در عرصه ایجاد اشتغال و ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: امروز تاکید مقام معظم رهبری بر دو نکته جهاد امید افرینی و جهاد تبیین است

وی با بیان اینکه روایت هنرمندانه کاری که شما میکنید آئینه تمام نمای جهاد امید آفرینی است تصریح کرد: باید تلاش شود تا با همکاری بنیاد علوی و شرکت های زیر مجموعه شرایط برای ارائه تسهیلات به مردم این مناطق از طریق بانک ها فراهم شود.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431762

مهمترین اخبار ایران و جهان: