نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 12:02

تجهیز پاویون دانشجویان در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از تجهیز پاویون دانشجویان در بیمارستان های دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، به منظور رفاه حال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران و بر اساس اولویت بندی، تجهیز، نوسازی و بهسازی پاویون های بیمارستان های دانشگاه آغاز شد.

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه بر اساس وعده ای که برای بهسازی و بهینه سازی استراحتگاه موقت رزیدنت ها و اینترن ها دانشگاه به روسای بیمارستان ها داده بودیم، تلاشهای زیادی برای تامین بودجه انجام شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: با مساعدت دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، سایر معاونت ها به خصوص معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع و حمایت ویژه دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، بودجه ای برای این موضوع در نظر گرفته شد که ابتدا مسئولان معاونت فرهنگی و دانشجویی از تمام پاویون های بیمارستان ها بازدید کردند و بعد از احصای همه نیازها، سه اولویت بندی تعریف شد.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: بر اساس هزینه و اولویت بندی نیازهای اساسی دانشجویان در محیط پاویون بیمارستان ها در مرحله اول تهیه شده است که ابتدا تعدادی تجهیزات به بیمارستان های فارابی، حکیم، طبی کودکان و غیره تحویل مسئولان بیمارستان می شود و امیدواریم در هفته آینده وسایل خریداری شده در اختیار بقیه بیمارستان ها قرار گیرد.

ابراهیمی افزود: این اولین مرحله اولویت بندی های است و در صورت محقق شدن تامین اعتبار لازم می توانیم باقی نیازها را تهیه و توزیع کنیم که خوابگاهی در شان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان ها داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431862

مهمترین اخبار ایران و جهان: