نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 19:11

پلیس افتخار انقلاب اسلامی است

خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: پلیس افتخار انقلاب اسلامی است و در مقابل دشمنان داخلی و خارجی پرچم انقلاب را بالا نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز دوشنبه در جمع کارکنان انتظامی لرستان با اشاره اینکه پلیس افتخار انقلاب اسلامی است و در مقابل دشمنان داخلی و خارجی پرچم انقلاب را بالا نگه داشته است، اظهار داشت: پلیس به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پایبند بوده و آن را به گوش و جان تبعیت می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود با تسلیت ایام محرم به این پرسش اساسی که چه باعث شده است که این امام همام و فرزند دختر رسول گرامی اسلام (ص) این‌گونه به شهادت برسد، افزود: در درون جامعه چه پیش‌آمده است که این‌گونه امام و پیشوای خود را به شهادت می‌رسانند و این برای ما درس و عبرت است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، گفت: شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همه‌اش برای ما درس و عبرت است و ما می‌بایست از این شکست‌ها و پیروزی‌ها درس بگیریم تا دچار گرفتاری و شکست نشویم و به خود و دیگران صدمه وارد نکنیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که مردم همیشه به دو گروه تقسیم می‌شوند، یکی خواص و یکی عوام، اظهار داشت: خواص مردمی هستند که همه حرکات آنها از روی آگاهی و شناخت است، اما عوام گروهی ساده و از روی تهدید و ترس و از روی ناآگاهی و نه از روی اندیشه، حرکت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: خواص نیز دو گروه هستند، خواص حق و خواص باطل، خواص حق افرادی هستند که جان و مالشان برایشان مهم نیست و آن را در راه حق فدا می‌کنند و عوام باطل دنیاطلب و مادیات پرست هستند و به دنبال طلب حقوق نا مشروح هستند و از حق و حقیقت به نفع خود استفاده می‌کنند و منکر را معروف و معروف را منکر جلوه می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، عنوان کرد: اگر اکثریت از حق پیروی کنند امام حسین (ع) پیروز می‌شد، وگرنه امام به قتلگاه می‌رود و در ظاهر قضیه به نفع یزید و یزیدیان تمام می‌شود.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه در برهه‌ای از انقلاب اسلامی که امام راحل (ره) مردم را از کید و دسیسه دشمنان آگاه می‌کند، بیان داشت: ما می‌بایست آگاه و با بصیرت باشیم و از عبرت‌های تاریخ الگو و درس بگیریم.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا و مقاومت رزمندگان و ایثارگران و مخلصان جمهوری اسلامی مانع از تحقق و گسترش ظلم و جور در جهان شده است، گفت: همه دستگاه‌های امنیتی ما از جمله پلیس، سپاه و بسیج و ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه جان‌برکف و ایثارگرانه در مقابل دشمنان و استکبار جهانی چه خارجی و چه داخلی ایستاده و تا پای جان از امنیت و آرامش مردم دفاع کرده‌اند و بارهاوبارها در این امتحان سربلند بیرون‌آمده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1398618

مهمترین اخبار ایران و جهان: