نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 22:47

برگزاری ورکشاپ آنلاین تفکر نقاد در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس سازمان فضای مجازی استان کرمانشاه از برگزاری ورکشاپ آنلاین تفکر نقاد در کرمانشاه خبر داد.

سعید کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری ورکشاپ آنلاین تفکر نقاد و غلبه بر غرایز شناختی ناکارآمد خبر داد و اظهار کرد: این وبینار با همکاری مرکز سرای فضای مجازی بسیج استان، اداره کل بهزیستی و سازمان بسیج رسانه کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این ورکشاپ آنلاین هشت لغایت ۱۰ مرداد ماه ساعت ۲۱ در بستر اسکای روم https://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-115096/l/fa و کانال روبیکایی به آدرس nasrakermanshah برگزار می‌شود و حضور عموم در این برنامه رایگان است.

رئیس سازمان فضای مجازی استان کرمانشاه آموزش همگانی سواد رسانه و تفکر نقاد را از اهداف برگزاری این ورکشاپ اعلام کرد و گفت: متأسفانه دستگاه‌ها و نهادهای آموزشی و فرهنگی در حوزه آموزش تفکر نقاد و سواد رسانه ضعیف عمل کردند و از سوی دیگر جنگ شناختی رسانه‌های خارجی برای تشویش اذهان عمومی، لزوم آموزش سواد رسانه در جامعه را دو چندان کرده است.

کریمی بیان کرد: دستگاه‌های تخصصی در حوزه علوم شناختی و فرهنگی باید به این مقوله ورود جدی و تخصصی داشته باشند که در این راستا مرکز فضای مجازی استان در نظر دارد با همکاری نهادها و سازمان‌های مرتبط دوره‌ها و سلسله نشست‌های آموزشی سواد رسانه را در محیط‌های وبیناری برگزار کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1417162

مهمترین اخبار ایران و جهان: