نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 08:44

پیام عاشورا «امر به معروف و نهی از منکر» است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: پیام عاشورا،‌گذشت، آزادگی و امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت السلام و المسلمین محمد صادق جوشقانی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان البرز، در جمع کارکنان انتظامی شهرستان نظرآباد، گفت: بدون شک، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ابرقدرت‌های جهان، برگرفته از قیام حضرت سیدالشهدا(ع) و نهضت عاشورا است.

وی پیام عاشورا را گذشت، آزادگی و امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: برای رسیدن به این اهدف عالی باید از نفسانیات عبور کرد و رضایت خداوند را در کارها مد نظر قرار داد.

این مقام مسؤول گفت: لباس کارکنان فراجا، لباس خدمت به مردم است و همه ما این آمادگی را داریم که تحت فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جان خود را فدای انقلاب و ملت ایران کنیم و این امر همان درسی است که از نهضت عاشورا یاد گرفته‌ایم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان با بیان این نکته که نهضت امام حسین(ع) برترین و کامل ترین الگو برای زندگی عزتمندانه تمام جوامع بشری در عصر حاضراست، افزود: استکبار جهانی، رژیم جعلی اسرائیل و دیگر ایادی جیره خوار آن‌ها در غرب، همواره در تلاش هستند تا با وارونه جلوه دادن برخی وقایع و بزرگ نمایی مشکلات اقتصادی، اراده انقلابی مردم که را دچار تزلزل کنند، امّا ملت ایران اسلامی به حرکت خود در مسیر اهل بیت(ع) ثابت قدم هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1417418

مهمترین اخبار ایران و جهان: